loading...
میکده ی عاشقانه
دربه در عشقم بازدید : 16 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
من نمیتونم بخوابم چه جوری تو خوابه خوابی 

میشه عاشقت بمونم؟؟؟ چه سواله بی جوابی

من فراموشت نکردم تو فراموشم که کردی

این همه واسه تو مردم تو 1بارم تب نکردی

عمر این روزا کوتاست خوشی این دورو براست

هر چی غصه ست واسه من خنده ها ماله شماست

کاش میدونستی چقدر تودلم جات خالیه دیگه باورم شده زندگی یه بازیه

من و شرمنده نکن من و شرمنده نکن نه دیگه بیشتر از این من و بازنده نکن

تو کجایی که ببینی چه سیاه روزگارم

دل به هیچکسی ندادم با اینکه تورو ندارم

من از این زمونه سیرم ... شاید همین روزا بمیرم

تو قشنگ تر از همیشه من همون جوونه پیرم

من و شرمنده نکن ..من و شرمنده نکن .

نه دیگه بیشتر از این منو بازنده نکن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 686
  • کدهای اختصاصی

    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب وبلاگ